Zuid-Oost Azië - Reisverslagen van LydiaenIneke - WaarBenJij.nu Zuid-Oost Azië - Reisverslagen van LydiaenIneke - WaarBenJij.nu

Zuid-Oost Azië

Vrijwilligerswerk in Vietnam en vervolgens reizen door Cambodja, Laos en Vietnam

Op 7 januari vliegen wij naar Ho Chi Minh City, Vietnam, en dan moeten jullie ons missen tot 11 april, wanneer wij weer zullen terugkeren op Nederlandse bodem. We starten met vrijwilligerswerk in het plaatsje Can Tho, dit bevindt zich middenin de Mekong delta. Via Vrijwillig Wereldwijd zijn wij aan verschillende projecten gekoppeld: oa werken met gehandicapte kinderen in weeshuizen, Engelse lesgeven en koken in een ziekenhuis. Aan welke projecten wij precies worden gekoppeld krijgen we ter plekken te horen. Na 6 weken meewerken aan de projecten en verblijf in het huis met de andere vrijwilligers van de organisatie zullen we gaan rondtrekken: we nemen 7 weken de tijd om Cambodja, Laos en Vietnam van noord naar zuid te ontdekken.

16 April 2014

08 Maart 2014

Best bus drives ever!

22 Februari 2014

Tam biet Can Tho, we will miss you!
LydiaenIneke

Hoi wij zijn Lydia én Ineke! We hebben allebei een break genomen in onze studie geneeskunde en trekken voor 3 maanden de wijde wereld in! Of nouja, Zuid-Oost Azië om maar eens mee te beginnen. Tijdens onze reis vinden we het leuk, voor wie geïnteresseerd is, om jullie op de hoogte te houden van onze avonturen!